MEMENANGI HATI DAN MINDA RAKYAT MELALUI ISO9001:2015 | 22 - 23 NOV 2023 | 2 HARI

MEMENANGI HATI DAN MINDA RAKYAT MELALUI ISO9001:2015 | 22 - 23 NOV 2023 | 2 HARI

Memenangi Hati dan Minda Rakyat Melalui ISO9001:2015


Adakah tuan bersedia untuk mengubah cara memberi khidmat kepada rakyat? Dalam dunia hari ini, memenangi hati dan minda rakyat lebih penting berbanding dengan pada masa lalu. Kunci untuk mencapai matlamat ini terletak pada penerimaan amalan dan piawaian terbaik global.


Kami memperkenalkan program latihan kami mengenai ISO 9001:2015 yang disesuaikan untuk sektor awam di Malaysia. Sertai kami untuk memberi naratif baru terhadap hubungan antara kerajaan dan rakyat sambil mewujudkan masa depan yang lebih baik kepada negara.

 

ISO 9001:2015 merupakan standard pengurusan kualiti yang diiktiraf di peringkat global. Dengan melaksanakan prinsipnya yang diselaraskan dengan tema mesra rakyat, kerajaan mampu untuk:

 

1.           Pertingkatkan Ketelusan:

 

Ada caranya melalui ISO 9001:2015 untuk tunjukkan komitmen kerajaan mengenai ketelusan apabila membuat keputusan dan peruntukan sumber.

 

2.           Pertingkatkan Kualiti Perkhidmatan:

 

Ada caranya kualiti perkhidmatan awam dapat dipertingkatkan melalui ISO 9001:2015 yang mesra rakyat sambil memperkemas proses supaya pentadbiran kerajaan menjadi lebih cekap dan berpaksikan rakyat.

 

3.           Tingkatkan Akauntabiliti:

 

ISO 9001:2015 yang mesra rakyat dapat wujudkan rasa tanggungjawab pada kalangan jentera kerajaan sambil memupuk budaya kecemerlangan.

 

Program ini dedahkan bagaimana ISO 9001:2015 yang mesra rakyat dapat membantu kerajaan memberi tumpuan kepada keperluan dan jangkaan rakyat sambil menyediakan strategi kepada kerajaan untuk:

 

1.           Libatkan rakyat dalam membuat keputusan sambil memastikan suara mereka didengari.

2.           Tingkatkan penyampaian perkhidmatan

3.           Sesuaikan perkhidmatan awam supaya dapat memenuhi keperluan unik rakyat.


Kami memahami bahawa membina kepercayaan rakyat merupakan keperluan mendesak di Malaysia. Program kami dibangunkan khas untuk menangani cabaran ini. Program kami melengkapkan pegawai-pegawai kerajaan dengan pendekatan ISO 9001:2015 yang bertujuan untuk dapatkan semula kepercayaan rakyat.


Program ini adalah seperti butiran berikut:


  • Program latihan komprehensif yang merangkumi aspek-aspek penting mengenai sistem pengurusan ISO 9001:2015 yang berfungsi untuk mewujudkan kredibiliti kerajaan di hati rakyat
  • Sesuai untuk penjawat awam pada semua peringkat
  • Pacu penyampaian kerajaan dan capai tahap kredibiliti yang lebih tinggi


Hanya dalam 2 hari, tuan akan belajar bagaimana untuk:


  • Mengenali dan mengetahui keperluan dan jangkaan pihak-pihak yang berkepentingan dalam pentadbiran kerajaan
  • Merekabentuk dasar kualiti mesra rakyat
  • Mengendali risiko dan peluang dalam pentadbiran kerajaan
  • Membangun objektif kualiti yang mesra rakyat dan cara untuk mencapainya
  • Mengenalpasti dan mengendali elemen-elemen sokongan kepada jentera pentadbiran kerajaan
  • Memahami mengenai perancangan dan kawalan efektif berhubung dengan pentadbiran kerajaan
  • Menilai prestasi perkhidmatan kerajaan
  • Menambahbaik prestasi perkhidmatan kerajaan


Lokasi dan tarikh program:


22 - 23 November 2023 melalui Zoom Meeting


Link untuk Zoom Meeting pada tarikh berkenaan akan dihantar melalui emel. Untuk pertanyaan lanjut, emel kepada hse.pareto@gmail.com


Kami bersemangat untuk berkongsi mengenai cara-cara untuk laksanakan ISO 9001:2015 mesra rakyat di tempat tuan. Program ini direkabentuk khusus supaya tuan dapat mewujudkan keyakinan yang kukuh rakyat kepada kerajaan.



Trainer: Hishamuddin Abdul Halim.


Melabur untuk masa depan negara dan rakyat. Ambil langkah pertama ke arah membina kefahaman dan skil mengenai ISO 9001:2015 yang mesra rakyat.


Jangan lepaskan peluang ini untuk pertingkatkan pentadbiran kerajaan dan mencapai potensi sepenuhnya. Daftar sekarang!


Pelaburan tuan cuma RM139!





Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
MEMENANGI HATI DAN MINDA RAKYAT MELALUI ISO 9001:2015 | ZOOM MEETING 22/11 - 23/11 2023 | 2 HARI
HABIS STOK
JUMLAH
JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Perkhidmatan Peniaga (RM)

BUTIRAN PELANGGAN


BUTIRAN PESERTA

BUTIRAN PEMBAYARAN


PENGESAHAN